2010-03-19
 07:37:42

Leo

Som vanligt, vakna med the voice. Lena och Päivi från Hollywoodfruarna. Leopardchock!
Jag bländas! Alldeles för mycket leopard så här på morgonkvisten.

Jag är trött. Fast att jag har sovit en hel del. Och fått mysa lite på morgonen. Ibland vaknar vi av att vi ligger och håller varandra i handen. Så har det varit hela veckan. Vi är kära även i sömnen. Fast inte alltid. Ibland drömmer jag att han är en dumbom.

Jag vill bara att det ska bli nästa vecka nu. Så jag har min tenta överstökad. Sista tentan. Ever! Om allt går som det ska. Ska iväg på sista föreläsningen idag efter lunch. Sen blir det bara opponering i maj, och sen är det klart. Klart klart klart. Är trött på att plugga nu. Längtar så efter att få börja jobba. Så ska fixa mig ett jobb först och främst.

Nu kommer det en kopp the. Så nu blir det frulle! Fullt upp idag. Plugg, träna, lunch med Emelie (Jippi!), föreläsning och sen middag hos pappa!

Hörs later dudes.


id

det var ju väldigt gulligt hurrrudu! att ni håller varann i handen asså, inte leoparden. Gillar iofs leopard, men dom överdriver ju, måste jag hålla med om. Räcker typ med en fläck, dom har en miljon



PUBLICERAT: 2010-03-19, 08:59:38 | URL: http://infotillenkunglig.blogg.se/
Emmie

Vi får försöka lära oss konsten att tugga tyst. Som en samuraj. Vi övar i morgon tycker jag.



PUBLICERAT: 2010-03-19, 18:04:01 | URL: http://helloemmie.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: