2010-03-17
 12:52:11

Lunchrutin

Jag och Herman har skaffat oss en lunchrutin. När vi båda är hemma så kikar vi på Miljonlotteriet medan vi äter lunch. Efter det frågar Herman om det inte vore gott med lite kaffe. Så då sätter han på lite kaffe som jag sen dricker i min grönprickiga kopp. Och så gissar vi på ordpussel. Mycket snitsigt kan jag lova! Nu är Herman jobbig. Så nu sprack vår mysiga tradition.

Miljonlotteriet kan tyckas vara ett riktigt skitprogram, vilket det naturligtvis är. Men man lär sig liksom gilla Hans Wiklunds kaxiga kommentarer och Hanna Graafs korkade utlåtande. Underhållande. Dessutom är ju dom tävlande inte så värsta smarta dom heller. Perfekt lunchunderhållning! Eller kanske inte perfekt. Men det duger.

Snart blir kaffet severat. Och sen blir det lite plugg. Och så har jag som målsättning att söka nåt slags jobb. Den där jobbhetsen ligger och gror konstant. Vill inte söka jobb. Vill få ett jobb. Serverat. Tack! Sen ska jag och Herms på spinning. Ångest! Fy fan vad jobbigt det kommer bli! Gaah! Men sjukt bra träningsvecka. Mycket bra.

Och på lördag ska jag träffa Idaaa! Jippi!


id

ja dör va vackert



PUBLICERAT: 2010-03-17, 18:51:18 | URL: http://infotillenkunglig.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: