2010-03-02
 17:47:17

Lycka x3

Saker som har gjort mig lycklig idag:

- Ida hade kommenterat 9 gången på min blogg. Älskart! Ida, du får mig alltid att le! En riktig glädjespridare är vad du är. Kärlek till dig min vän!

- Herman har fått en stalker som vi tänkte stalka förrut. Fantastiskt vilket glädjerus när jag lade ihop ett och annat och insåg det. Ringde Jossan och vi utbytte spännande information. Hennes karl är också utsatt.

- Jag knäckte på mitt seminarium. Kokade inombords av irritation mot fjolliga genusfjantar. "Kött är manligt. För det är männen som grillar när man lagar mat. Tjejerna får ta hand om potatisen." Say what? Hemma hos mig när jag växte upp grillade mamma. Pappa skötte potäterna. Är trött på att vi ska göra allt till såna problem. Dags för oss tjejer att stå upp för oss själva och inte låta en jävel klanka ner på oss. Inte göra allt till såna problem, bara för att vi är tjejer och det ska vara så.

Nu ska jag och karln min åka och handla. Tacos blir det ikväll. Men först ska jag lära mig hur man tar bort fläckar på Förkväll!

Puss!

Ps. Jag längtar tills på fredag! För då ska vi på utflykt till skogen med Evelina och hennes karl. Vi ska grilla korv och äta fika som pojkarna ska baka! Love it!


Karln

Jag är rädd... Kommer baka bullar på fredag för att trösta mig med :)


Evelina

Finaste lilla gullgumsan! Fredan kommer bli den finaste på vääääääääääldigt länge! Du jag och kameran då va, lite snygga vintersolbilder, MYCKET läckert! Smack!


ida

jag gör dej ytterligare lite lycklig



PUBLICERAT: 2010-03-03, 15:55:51 | URL: http://infotillenkunglig.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: