2010-03-31
 22:00:02

Mustigt

Hellolo!
I'm back on track.
Idag har jag hunnit med en väldans massa. Började dagen med ett träningspass på gymmet. 45 minuter kondition och lite armstyrka på det. Och ändå kände jag mig inte riktigt nöjd. Behöver nog gympa hjärnan så jag blir lite nöjdare med mina träningsinsatser.

Jag har också varit med Linda på visning, en trevlig ljus lägenhet. Hoppas hoppas den blir hennes, för då blir vi grannar! Det skulle vara bäst! Efter det käkade vi lunch hos oss, och sen drog jag och karln ut på utflykt.
Först en vända på stan och spanade. Jag inhandlade en jacktröja som jag gillar mycket. Måste bara se så att den matchar stuff i min garderob. Sen så åkte vi till ikea o em. Vi var på mattspaning men kom hem med ett täcke och servetter. Går liksom inte att komma därifrån utan servetter eller ljus. På em fanns det en härlig matta som jag bara måste ha! En svart och vitrandig liten trasmatta (om man kan kalla den det) som skulle förgylla vårt kök. Just ja! På stan hittade vi ett magnifikt tyg som troligtvis kommer att pryda vår vardagsrumsvägg inom kort. Ska bara inhandla en meter först. Var rätt så dyrt tyg, så funderar på att låna hem, vilket man fick, och se så att det passar i färg och så. Tror dock det skulle vara asläckert, men kan vara bra att kika en extra gång. Går ju inte direkt att lämna tillbaka.

Nu ligger jag i sängen och dricker påskmust. Herman ville kolla på fuskbyggarna för att Stefans bror var med. Jag klarar inte av det programmet så jag har kikat på glamourama istället. Till mitt förtret har jag endast ett avsnitt kvar. Måtte det bli en säsong till! Give me! Ska nog återuppta tittandet på the hills efter det sista avsnittet. Har missat ett par säsonger, minst.

Nej hörrnini, nu ska jag lägga mig och läsa lite chiclit. Läser en fantastisk tjejbok om en kvinna som har blivit änka, 36 år gammal. Hittills har jag inte blivit överraskad, men fast likaväl. Ibland behövs en sån bok. Minimal ansträngning med hög njutning.


linda

det hoppas jag att jag också får.. skulle vara perfekt att få bo grannar med er sötaste.. :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: