2010-03-18
 15:51:44

Problems

Ibland kan det vara lite svårt att veta om personer tycker och tänker vissa saker. Eller om det bara är så att man ibland tolkar för mycket. Är den där personen sur, för att denne slutat svara på diverse olika medier? Är en annan Nisse ledsen av andra anledningar? Och yadiyadiyadi. Ibland vet man inte vilka signaler som ska tolkas, och vilka som inte ens finns.

Nu ska jag fatta ett livsviktigt beslut. Ska jag ta med hörlurar och titta på tv på löpbandet? Eller ska jag ta med mobilen och lyssna på bra musik? Eller ska jag ta med både och? I-landsproblem. Verkar liksom så bökigt att ta med telefonen på absen sen. Det låter som tidernas töntigaste problem nu när jag läser vad jag skrivit. Ehh. Tönt. Oh yes. Jag tar båda.


id

min fråga är om du inte kan ha samma hörlurar till musiken å tvn...?



PUBLICERAT: 2010-03-19, 09:02:11 | URL: http://infotillenkunglig.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: