2010-03-26
 11:57:03

Pyssel!

Den här dagen har varit härlig. Frigjord och fräsch.
Till frukost gjorde jag något helt galet. Helt crazy! Som påminner mig och härliga dagar på Fålhagsgatan.
Åsa och jag var små lintottar som hade frukost ute i gräset. Hade man tur kunde man få äta en kall pizzaslice som var kvar från middagen dagen innan. Då njöt vi. I morse så åt jag lite pizza till frukost. Frukost? Tänker ni då. Ja. Till. Frukost. Först så tänkte jag att det var konstigt, och lite skämmigt. Men varför ska jag skämmas över det för? Jag är vuxen. Jag gör som jag vill. Vill jag ha middag till frukost så är det upp till mig! Så skål för den fria viljan! :)

Sen har jag pysslat och städat. Jag har städat mitt köksskåp där det finns allt möjligt. Allt låg i en enda röra. På något vis lyckades jag få in fler saker, på mindre plats. Bra Emmie! Vill ni se bilder? Såklart ni vill!



Före. Ser ni vilket kaos?





Efter.
Fint va? Ser ni så mycket plats det blev :) På den översta hyllan kan ni se min fantastiska prickiga pajform som jag köpte när jag var i Stockholm med Ida!

Eftersom det är så fantastiskt roligt med före och efterbilder så ska ni får er ett till skåp som fick uppleva en liten makeover. Här vart det dock mer pyssel. Karlssons klister och inslagninspapper, och lite tejp. Tänk vad tjusigt man kan göra med de ingredienserna!



Före. Ser ni så fult det var på hyllorna. Omålat och spåningt. Usch!




Efter. Så fint så! Nu är det ju massa grejer i vägen. Men notera det tjusiga vita pappret med guld på! Tjusigt!
Trist bara att väggarna i skåpet är så fula. Nästa projekt kanske!

Dags att ta och göra en makeover på mig själv också snart. För om en timme kommer Evelina och hämtar upp mig med Carinan. Puss och kärlek! 


ida

va fint du gjort darling!! Å formen är supersöt! Min är redan använd till nachos i ugn. gott gott



PUBLICERAT: 2010-03-26, 13:22:40 | URL: http://infotillenkunglig.blogg.se/
Evelina

Gumsi, det blev ju suuuuperfint i skåpen. Bra där! Jag vill också. Blir inspirerad vill jag lova :)



PUBLICERAT: 2010-03-26, 16:16:44 | URL: http://evelinastahlens.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: