2010-03-01
 11:24:52

Söka jobb.

Hörrni, det här med att söka jobb. Är det verkligen nödvändigt?
Kan inte bara någon vänlig själ erbjuda mig ett?
Jag är ju asbra. På det mesta faktiskt.
Har sökt mig ett par sommarjobb nu, men förväntar mig inget. Har liksom inte gått så bra på den fronten än.
Inte för att jag sökt så många, men fler än ett. Och jag är ju grym, så borde ha fått det första. Typ.
Anställ mig gärna nu tack! Har så mycket att ge, så lets give me the chance.

Nu ska jag vara husfruig (ja det är ett ord) och slänga in en maskin tvätt. Sen blir det till att läsa ett kapitel eller två för att sedan ge mig ut på jakt efter en skidjacka. Blir troligtvis en tripp till de höga fjällen i helgen. Lördag till tisdag med Hermans familj. Blir mysigt! Jag har inte stått på ett par skidor, eller ens tittat på ett par för den delen, sen 90-talet typ. Så ska bli intressant att se hur det går. Är typ redan skräckslagen.

Adjöken mina finfina vänner!


TESCHO - Webbdesign och mycket mer

Svar: Förminska en bild kan man göra i photoshop t ex eller i annat bildprogram (jag har gjort ett inlägg om olika program som gör att hitta under webbdesign & tutorials > besvarade frågor). Du kan även sätta in koden width="100" i bildkoden (ändra 100 till valfri bredd). En bildkod med en fast bredd skulle isf se ut så här >img src="bildadressen" width="100" border="0"/> :)



PUBLICERAT: 2010-03-01, 13:08:13 | URL: http://tescho.se
ida

spännande! jag vill också åka skidor.... får jag följa med?

Du kommer göra succé i backen! Satsa grönt å knapplift



PUBLICERAT: 2010-03-02, 10:28:55 | URL: http://infotillenkunglig.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: