2010-03-15
 20:30:49

Trött

Nu är jag trött och mätt. Har precis ätit massvis med köttfärssås och spaghetti. Måste ladda med käk så jag får stooora muskler. Eller för att jag var hungrig.
Vi körde ju abs och fys2 jag och Herman. 1½h träning. Det känns nu. Och syns.
Man gör liksom övningar två och två. På en övning så skulle jag ligga på magen, och Herman skulle ha sina fossingar på mina axlar. Sen skulle jag dra i hans armar åt ena hållet och håll emot när han drog åt andra hållet. Så fick han liksom ta spjärn med fötterna. Med skor. Så här ser min axel ut nu.



Herman skor har runda fina mönster under sig. Så nu är jag rund och fin. Snitsigt värre!
Vi var med om en annan liten surpise också under passet. Något jag tidigare varit lite rädd för.
Flera av övningarna innehåller ett gummiband som ska användas på en rad olika sätt. Bland annat ska ena personen hålla i bandet i ansiktshöjd, så ska den andra personen staka sig fram som om man åker skidor. Det är ganska läskigt att hålla bandet utifall den andra skulle tappa taget. Dask i fejjan skulle det bli. Under en annan övning, som tur var, så gick bandet av. Snärt på Emmies hand. Fy helvete vad det hade gjort ont att få i ansiktet.
Var inte så farligt på handen, blev lite röd och gjorde lite ont i ett par minuter.

Hann även med att shoppa ett par jeans. Ett par ljusa Hilfiger denim. Mycket snygga må jag säga.



Blev en lite liten bild kanske. Men snygga är dom!
Nu ska jag fortsätta att kolla på Hermis favvokillar, Erik och Mackan.
Puss på er fina vänner


linda

jädrans vilket märke du fick..



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: