2010-03-16
 07:52:25

Vakna

Sitter som vanligt och kollar lite på vakna med the voice.
Blondinbella och Tyra var nyss där och gjorde lite pr för sin show.
Tycker det är så roligt att se bloggerskorna på tv, för dom är liksom inte alls lika snygga som på sina bloggbilder.
Lite härligt att se bara att dom också ser ut som vanliga tjejer. Nåt som var lite kul också var att Blondinbella la en dryg kommentar om Anna Bergendahl. Vakna hade förberett bilder på hur tjejerna skulle se ut om en herran massa år, och Blondinbella skulle enligt dom där bilderna se ut som en gammal hagga. Med hög panna. Så då säger hon att hon ser ut som Anna B. Schysst. Blondinbella som ska vara så snäll hela tiden. Märks att det bara är en utstuderad image.

Nu kommer Herman med en kopp the. Så ska fixa mig lite frulle också. Har dödstrist datalektion snart. Känns rätt värdo, för vi ska inte ens kunna sakerna hon går igenom. Kul kul. Not.

Solen skiner och det är himla härligt. Synd bara att det är 5 minusgrader. Sol sol. Mera sol!
Trevlig dag gott folk!


id

taskig kommentar tycker jag. Sen att anna B har en himla stor panna, d e en annan sak. Min e också rätt hög, ordnade det med en lugg jag trivs galant i. Tips till både Anna B och Bella..



ps. idag ska jag kolla på både glamourama och bella och tyra show. njutning i hög grad...! äej... vet inte riktigt jag, men otroligt underhållande iaf! tack bloggerskor för bra tv.



ps2. Jag undrar när vi får vårt eget bloggprogram emmie...



PUBLICERAT: 2010-03-16, 13:56:24 | URL: http://infotillenkunglig.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: