2010-03-19
 18:02:50

YES!

Här har ni ett litet bildspel över hur glad jag är idag.





Vilket leende! Colgate, intresserade av det här vita leendet kanske? Äkta vithet. Ingen fejk. Oo yes.





Efter en sån här dag måste man visa tummen upp. Alex Schulman gör det när något är bra.
Om Alex gör det, så gör jag det.






Här är jag bara mongo. Och det är inte så bara det mina vänner. Så här ser jag ut mest hela tiden faktiskt.

Och varför är jag så här ljuvligt glad?

Jo.. För jag har haft min sista föreläsning idag! EVER!
Troligtvis. I alla fall i detta känslomode. (engelska mode, inte mode som i fashion. En förklaring var på sin plats)
Om jag ska sätta mig innanför universitetets väggar på en föreläsning igen, då ska det vara något riktigt intressant! Inte sociologisk analys. Tack, men nej tack.

Nu ska jag och karln till pappa och leverera en present i utbyte mot käk och ett par öl.
Perfekt fredagsaktivitet!

Trevlig kväll!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: