2010-05-05
 20:55:44

Fint ska det va

Så här fint och gott åt vi när vi firade mig ett par söndagar sen. Glassbuffé bjöds det på. Med banan, jordgubbar, såser, marräng och grädde. Tjusigt och finfint.


Jesus

Jag tror att jag dör!!! Du har alltså en blogg? Som är fylls av en massa oviktigt?! Det är precis vad jag har längtat efter! Jag ser att han göder dig den där Hermus. Det är bra! Jag jobbar på det jag med, har bakat glutenfri isterkaka till dig. Känn på den du. Den vill du väl ha??? Jaaaaaaa kom till maaaammaaaaa!


ida

vem är Jesus...? Jag blir lite rädd.



Det jag egentligen är här för att säga är att det ser väldigt gott ut. Fint upplagda bilder också!



PUBLICERAT: 2010-05-07, 16:22:06 | URL: http://infotillenkunglig.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: