2010-05-18
 22:26:38

Golf

Nu har jag precis kommit hem från en runda golf med mina bästa golfare.
Det är så himla trivsamt ute på golfbanan. Bara älskar att vara där ute. Lugnt och skönt. Väldigt mediterande.
Jag gick på handicap, frustrerande att vara bara ett slag ifrån målet, och Herman lyckades med en riktigt ordentlig sänkning.

I morgon är det dags för aw med jobbet. Ska bli kul! Men oj vad olämpligt! Hallå uppsatsspurt.
Jaja, det ska nog lösa sig. Kan inte banga på två aw's i rad. Vad får man då för rykte på jobbet liksom?
Får ser vad min lärare har att säga.

Nej ni, nu ska jag gå och lägga mig. Med en klump i magen som dök upp från ingenstans.
Ibland så känns det som det blir lite för mycket med allt. Men snart snart är den här omänskliga perioden över. Så jag kan hinna med träning, vänner och familj utan att få magsår. Finns många jag skulle spendera tid med oftare, men tyvärr har inte mitt dygn tillräckligt med många timmar just nu. Och då prioriteras roliga saker bort. Förrutom en del golf. Som får räknas som motion och meditation. Det är nog enda stället just nu där jag känner mig helt avslappnad just nu. Mer golf!

Nej ni. Nu blir det Elle interiör och sängen. Puss på er fina ni


Evelina

stressa inte upp dig för mycket gumman. vi finns kvar när du e klar me helvetesperioden. men jag saknar dej ska du veta!



PUBLICERAT: 2010-05-19, 17:14:25 | URL: http://evelinastahlens.blogg.se/
ida

asså vet du emmie... att jag blir så glad när jag läser ett sånt här inlägg. Inte för att du känner dig stressad å inte hinner med allt och alla, utan för att du faktiskt har det himla bra. Inte för att du har en klump i magen utan för att du faktiskt har både jobb, fin lägenhet, fin sambo, golfen och vänner som du kommer kunna umgås med när den jobbiga tiden är över. Å jag vill att mina vänner ska ha det bra, där för blir jag glad.

Stressa inte för mkt nu, man hinner med allt det där roliga när tiden är inne och uppsats borta osv. En sak i taget :)



Stor kram



PUBLICERAT: 2010-05-19, 18:55:32 | URL: http://infotillenkunglig.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: