2010-05-09
 21:49:16

Hemma.

Nu har jag kommit hem till Alrik. Sitter och myser med Herman i soffan och kollar på Wallander. Kvalitetstid.
Imorn blir det upp i ottan. Tänkte försöka mig på lite morgonmotion om det inte är allt för dåligt väder ute. Såg att det fanns stepup på torsdagmrogon också, skulle kunna vara nåt. Får se till att bli en morgonmänniska helt enkelt.
Nu ska jag borsta tänderna och pussas med min karl. Har en trevlig dag att se framemot i morgon. Kanske kan tänkas få en egen plats på jobbet :) Trivs himla bra får jag säga. Verkar vara ett trevligt gäng på det där stället. Och efter jobbet ska jag träffa en favorit. Fina fina Idun.


ida

så himla roligt att du trivs så bra redan! Är så glad för din skull emsapemsan!

Å ännu lite gladare för att vi kunde ses för en catchup-fika (ketchupfika)





PUBLICERAT: 2010-05-11, 11:51:08 | URL: http://infotillenkunglig.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: