2010-05-05
 13:30:30

I'm kinda busy.

Hej hej hej!
Idag har jag äntligen känt lite motivation. Wiho! Har faktiskt producerat en del bra analys. Känns väldigt bra ska ni veta. Jag jobbar helt enkelt bäst under press! Jag är mör som tusan i mina ben idag. Spinningen igår satte sina spår kan man säga. Lär få släpa fram benen på golfbanan i eftermiddag.

Men först ska jag producera lite lite text till. Sen blir det blomsterinhandling till vår balkong och sen ska jag sälja en bok i skolan. Myckte skönt att bli av med vissa skolböcker. Kön och organisation. No thanks.

Här kommer några tjusiga pics. Måste bli bättre på det här med bilder. O ja. På bilden längst upp till vänster ser ni en lyxig fika som vi hade här om sistens. Kakbagaren Ida har gjort smarriga och tjusiga kakor. Notera hur väl det matchar.


bagarn

åååå va fint matchat!!! Man riktigt ser hur kakan kommer smälta i munnen! Fantastiskt!





PUBLICERAT: 2010-05-07, 16:26:47 | URL: http://infotillenkunglig.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: