2010-05-14
 20:53:55

Klämdag.

Idag var det klämdag. Jag trodde att det betydde ledighet när man är kontorsråtta. Men inte då.
Jag fick jobba. Men jisses vad det var lugnt! Knappt några där. Men jag och Kalle satt och skrattade och hade skoj, så det var ju bra. Och en aw nästa vecka är inbokad. Marcus hade hört rykten om mig och shots, vilket lät oroväckande. Inga after work shots tack och bock. Tydligen ska jag baka praliner också. Och annat smaskigt. Men det får bli efter uppsatsen. Uppsatsen ja.. Skrev några rader nyss faktiskt. Men sen behövde jag läsa lite, då tappade jag visst orken. Men ska fixa det ikväll.

Igår spelade jag golf med Åsa o Herman. Är sååå glad att Åsa har börjat spela! Var superkul att spela vi tre. Nu ska vi bara värva lite fler kompisar så. Tror nog att Emelie står på tur ;) Vi är ju trots allt tre som kan lura ut henne. Vi lär köra en runda på nio hålsbanan! Är du på? :)

I morgon ska vi skjutsa mamma och gänget till flygplatsen. Ska vara hos henne kvart över sex, så ingen sovmorgon där inte. Sen blir det några timmars plugg och sen golf. Blir 18 hål imorn. Måste ju spela lika bra som sist! Sänkte mig och allt! Herman och jag brukar turas om att spela bra, så blir nog han som glänser.Ska ta med mig kamera och fota lite tjusig  bilder tänkte jag. Ska ju bli riktigt toppenväder!

Nu ska jag skriva några rader till, och sen blir det ett glas flädercider och en skål chips med min sötskrutt.


Emelie

Haha, vi får väl se ;) Men nåt måste jag göra på alla mina lediga dagar i sommar... 9 hål? Får man gå utan grönt kort då?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: