2010-10-24
 11:00:40

Årsdag

Idag har vi bott i vår fina lägenhet i ett helt år. Prick på dagen! Tänk vad tiden går snabbt. Helt otroligt snabbt.
Och ändå är vi inte klara med inredningen och allt småfix. Tar tid det där. Men när vår nya soffa kommer så kommer det bli så fint så fint, det är jag alldeles säker på!

Men gud vad mycket som har hänt på ett år. Mycket har förändrats. Jag har förändrats. Men så är det ju. Jag har slutat plugga t.ex. Och fått jobb! :) Vänskapsrelationer har förändrats, både till det bättre och till det sämre. Men så är livet, det går upp och ner. Huvudsaken är att man vet vart man har varandra. Då gör det liksom inget om man har en svacka. Några resor har också hunnits med. Skidåkning med familjen Blomquist, Köpenhamn med min ängel och Amsterdam med Evelina och Lifehouse. Det var tider det! :)

Nu ska jag söka lite inspiration till min tavla som jag ska måla.
Tjing tjong!


ida

jag vet att du vet var du har mig.

och snart ännu närmre



PUBLICERAT: 2010-10-25, 00:31:17 | URL: http://infotillenkunglig.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: