2010-09-18
 16:37:33

Lådmakeri.

Förra helgen hade jag lite tid över, och lust att organisera. Så jag städade skåp och lådor och gjorde så fint så.
Vi hade en hel del kartonger av olika slag, och med lite inslagningspapper och fantasi kan det bli hur fina lådor som helst.




Nu ser det ut såhär i skåpet, istället för en ful skokartong med ljus.
Det gäller att vara tydlig med vad som finns i lådorna, ifall man skulle
bli lite glömsk helt plötsligt..



Tjusigt va?


Nu ska jag pyssla ihop ett litet paket till en kär vän.
Trevlig lördagskväll, och hemskt mycket kärlek!


ida

nicigt!! riktigt riktigt fint emsipemsi!

skulle ringt dig idag men var på sånt hemskt humör att jag inte tyckte jag var värd att prata med dej. Hoppas på bättre imorrn så jag kan ringa då :)

Puss!



PUBLICERAT: 2010-09-18, 23:46:01 | URL: http://infotillenkunglig.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: