2010-09-19
 15:37:10

Shopping med girlsen.

Hej hå!

Idag har jag haft en riktig skitdag. När Herman skulle duscha upptäckte vi att det var stopp i avloppen.
Sjukt onice och lukatde satan. Herman var tvungen att lämna lägenheten för jobb, så då fick jag fixa det här alldeles själv. Men det gick alldeles finemang! En rörmokare komma kvickt som attan, så nu kan vi använda allt igen som man gärna vill kunna. Dyrt lär det bli. Det visar sig när räkningen kommer.

Efter det ilades det ner på stan för lunch och shopping med mina E:n. Jag och Evelina köpte pysselgrejer.
Mycket skoj! Och så köpte jag en finfin ring och ett pannband. Bra skit.

Nu väntar en full garderob på att städas och rensas! Sen en paus för röstning. Nu jäklar ser vi till att Freddan får sitta kvar tycker jag!


Emelie

Så glad man blir när det är nybloggat här :) Tack för en mysig lunch o shopping! Klarade ni er från regnet?



PUBLICERAT: 2010-09-20, 17:30:41 | URL: http://emlj.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: