2011-01-27
 21:30:38

Håll tummar och tår!

Fick precis ett fantastiskt underbart sms av min kära mor.
Nu har hon och hennes karl gjort en intresseanmälan på en liten valp!
Hoppashoppashoppas de får henne! En liten flat-tjej som är leveransklar i juni har de paxat.
Så hoppas det kommer en söt liten tös som vill ha oss som familj. Blir så lycklig då!

Livet utan en vovve i familjen är inte alls speciellt härligt. Saknar Zorro varenda gång jag är i Gamlis. Fanns liksom inget mysigare än när han vickade på hela kroppen som en ål och pussade och pussade när man kom dit.
Och att bara få ligga på golvet och hålla om honom. Pussa honom på huvudet och få en puss tillbaka. Det var en kärleksfull, vacker och heltokig hund. Som jag saknar så! Men min älskade lilla Zorpan är i himlen och pussas med mormor nu. Det vet jag minsann.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: