2012-04-27
 22:21:20

Det här livet

För att citera Winnerbäck kan det vara så förfärligt och så bra. Oftast bra. Och det är inte själva livet som är förfärligt. Bara vissa människor i det. Och bara vissa dagar. Så jag har det nog rätt bra jag. Bara så tröttsamt att man inte kan kapa vissa energitjuvar. Hur mycket man än försöker stänga av (okej, jag erkänner. Jag försöker inte ens) så tar irritationen över hela ens väsen. Inte ok. Jag ska komma på några knep nu under min 12 dagar långa ledighet.

Nu ska jag koppla bort jobb och stress. Få still på mitt ryckande ögonlock (kroppens varningsblinkers som vi konstaterade idag) och lugna huvudet. Så börjar vi om igen ned nya friska tag. För egentligen gillar jag ju det jag gör om dagarna, och de jag gör det med, så när som på en häxa (Japp, hon är synsk också).

Gnäll-mode off. Nu tar vi helg!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: