2012-04-29
 09:26:16

Pensionärsspan

Herman och jag sitter inne på en äventyrlig sida. Vi älskar att smyga, spana och speja. Igår fick vi utlopp för denna del av oss då ett gäng killar fightades utanför oss. Jag och Herman stod i mörkret i köket och lyssnade och tittade. Saker kastades och även män. Mycket dramatiskt! Herman ringde polisen, men de var lite för upptagna så grabbarna fick klara sig själva.

Den typen av pensionärsspan, och det faktum att alla härjar om fest igår, fest idag, och fest i morgon gör att jag känner mig gammal. Jag är inte alls sugen på tre dagars fest. En dag räcker gott och väl.

Bjuder på pics från förra helgen så länge!


Evelina

Händer visst grejer hos er med! Jag älskar att ni också gillar att pensionärsspana. För det är det mest spännande som finns!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: