2012-08-19
 10:45:10

Helger är bra grejer det

Den här helgen har varit, och kommer fortsätta vara, så himla lugn och skön. Batterierna laddas för fullt, och jag Känner mig peppad inför nästa vecka med allt vad det innebär.

Igår såg vi grannpatrullen på bio. Märklig film men helt okej. Verkade kanske som att grabbarna i sällskapet skrattade mest. Mysig kväll som började med god mat på Basilico, för att sen på liv och död ta sig till bion. Var massa bilhuliganer i stan och körde runt. Gick knappt att andas!

Idag har vi chillat här hemma. Bakat scones, tittat på nyhetsmorgon och pysslat lite här hemma. Nu ska jag dra med min karl på pw. Om han kan slita sig från datorn!


ida

åh va gott me scones! Mysigt med söndagsbak! Borde jag ta efter nån gång :)
Hoppas d gick bra me bildbytet ikväll!



PUBLICERAT: 2012-08-20, 00:22:46 | URL: http://www.idabrita.blogg.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: