2012-08-03
 08:38:01

Molnigt

Men jag har sol i sinnet vill jag lova. Trots en dålig natts sömn med en hel drös av märkliga drömmar där alla vände sig emot mig, så vaknade jag pigg som en mört och har varit sjukt effektiv hela morgonen. Ser nu att klockan är 08.30 och blir lite smått chockad över hur mycket jag hunnit med på en timme! När man väl lägger manken till kan det gå undan vill jag lova!

Får lite seperationsångest nu när min korta semester börjar närma sig sitt slut (är ledig fem dagar till så ska inte gnälla) och jag ser att vädret utanför är så makalöst trist. Hoppas dock på en solig lördag så att jag och Evelina kan åka iväg och bada, eftersom det inte blev något av det just precis idag!

Nu ska jag kötta på ännu mer och slänga in en tvätt i maskinen!
Drömmer mig bort med en bild från Gran Canaria i maj.


Emelie

Så fina ni är <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: