2012-08-26
 21:29:53

Myshelg

Har haft en väldigt härlig helg. Igår var det spa och uppladdning inför nästa helgs bröllop. Evelina och jag bjöd ut våra fötter som tilltugg till några galna firrar. Kittlades och vibrerade gjorde det.
Sen hade vi riktig tjejkväll med Frida och fixade naglar och gjorde ansiktsmask. Mysigt!

Idag har det fixats inför bröllopsfesten. Är minsann lite nervös inför hedersuppdraget att toasta. Man vill ju liksom bara att kvällen ska bli så bra som bara är möjligt. Vi kommer göra vårt bästa och hoppas på att nerverna håller låg profil. Tror och hoppas att det kommer gå bra!

Nu ska jag läsa min tegelstensbok innan jag somnar. Får lite sovmorgon i morgon då jag ska till tandis. Inte så värst att jag åt vitlök, men jag försökte putsa munnen så bra jag kunde. Får gå på den några gånger i morgon bitti så kanske jag slipper skämmas!

God natt min skatt!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: