2012-12-01
 09:21:08

1 December

Gud så härligt att vakna upp en snöig decemberdag! Alldeles lugnt och stilla ute med ett frasigt snölager på balkongen. Mindre festligt men ganska så bra, är att vi har tvättid 7-12. Men man kan säga att vi badade i tvätt, så det är skönt att bli av med den.
 
Vi har passat på att inviga denna härliga månad med ett avsnitt av julkalendern! Känns som att årets kalender har potential. Kanske beror lite på nostalgifaktorn, att den här varianten faktiskt gick när jag var barn. Känns som att jag kan tänka mig att följa den här omgången!
 
Strax är det dags att kila ner en vända och kasta in sista maskinen. Och icke att förglömma, plocka upp julpyntet! Här ska adventspyntas för fulla muggar (mellan snörvel och tedrickande). Ett besök till Gränby ska också hinnas med, för att kika på en klapp eller två och lite bra att ha saker till mig. Bland annat visitkortsfickor! Blev så inspirerad av hur fin ordning och reda Evelina (the master pysslare) hade på sina band och småsaker. Så jag ska minsann härmas!
 

greveholm_63079166.jpg


Ida

En lördag kl 7! Galet!


Evelina

Kolla på Claes Olsson. Det va där jag köpte mina.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: