2012-12-09
 21:16:10

Andra advent

Herre gud vad den här månaden flyger iväg. Redan andra advent, och två veckor kvar till julafton. Supermysigt, men att det måstegå så snabbt! Januari och februari får gärna gå undan, men december är ju en härlig månad. Tycker i och för sig om att de procenten ticka på min lilla app. Lite stressande men mest superhärligt att se att jag för varje dag närmar mig att få träffa min lilla kille. Men också väldigt läskigt att fixa fram honom. Shit pommes. 
 
Den här helgen har det pysslats, pyntats och julklappsshoppats. Vi har också haft Josefine, Zacke och Siri på middag. Siri var lite svårbjuden, men ack så söt. Och vilken mönsterbebis! Enda dåliga var väl att hon försökte charma brallan av Herman, och därmed liksom försöka sno min karl. Som tur var somnade hon. En timme till av det där leendet och jag hade varit ett minne blott!
 
På torsdag har jag jobbat hela två år på min avdelning. Galet! Det firar jag med en långhelg. Är ledig på fredag och måndagen därpå. Inte fy skam. Där emellan är Ljust & fräscht i Globen inplanerat. Ser jag fram emot!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: