2012-12-22
 17:49:59

Dan för dan före dopparedan!

Ojoj vad den här månaden svischade förbi. Kan inte riktigt förstå att det alldeles strax är julafton. Och sen nyårsafton. Och vips så var 2013 här! 
 
Idag har vi som brukligt kollat på några avsnitt av julkalendern. I morgon blir det de sista tre så att vi ligger i fas på julafton och kan se live. Mysigt att faktiskt ha sett kalendern i år. De senaste åren har jag liksom inte gillat det som visats, men i år så!
 
Nu sitter Herman och pysslar ihop julklappar till mig i köket, så jag är liksom förpassad till vardagsrummet. Passade på att spana på lite gravidkläder på Asos, och slog faktiskt till på ett litet kit. Känns så himla trist att aldrig ha något nytt och kul att ha på sig, att bara få leta fram nåt som än så länge fungerar. Klänningar och så är det inga problem med, men byxor och kjolar jag knappast i överflöd. Så jag tror att min garderob, och jag, skulle må bra av lite nytillskott där. Även om det är för en ganska så begränsad period. Men om det inte blir ett barn nummer två så finns det säkert kompisar som behöver lite rymligare kläder. Så det där kan man alltid motivera! ;)
 
Herman skrattar mest åt mig här hemma. Han tycker att jag pustar och frustar och har mig. Får ta och chilla med det tror jag. Jag är ju för bövelen 27, inte 87.
 
Nej ni, nu ska jag be om att bli serverad ett glas vatten, och zappa lite.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: