2012-12-30
 11:54:35

En unge i minuten

Zappade över till sjuan där det visades en unge i minuten. Funderade på om det verkligen var en bra idé att titta, och insåg att förmodligen inte, men kunde liksom inte förmå mig själv att byta kanal. Herre gud säger jag bara. 15 veckors uppladdning kvar. Är typ ingenting. Måste börja ställa in mig på att jag ska ligga där en vacker dag i april, och jobba fram en liten kille. 
 
Efter att ha sett två förlossningar, en lugn och en skrikig, så är jag darrig, svettig och har gråtit en skvätt.
Om jag gråter av att se okända ungar födas kan jag bara tänka mig vilka krokodiltårar som kommer dyka upp när vår lilla kille föds. Nu ska jag försöka sluta svettas och bege mig ner på stan för en ny chans på en bh eller två. Hoppas på bättre lycka för de här jättarna idag!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: