2012-12-31
 15:06:12

Sista dagen på 2012

Nu är det bara timmar kvar av 2012. Det här året har verkligen gått snabbt. En vår med en herrans massa jobb. En sommar fylld av fest och skratt. Nya bekantskaper. Gran canaria, St Petersburg och Berlin. två fantastiska bröllop, varav ett för en bästa vän. En väldigt speciell ny bekantskap som gror i min mage. För varje dag som går kommer vi varandra närmare, och han ligger precis alldeles nu och sprattlar för fullt. Det är lite så vi kommunicerar just nu. Det här året har varit väldigt bra, och jjämmerlig mig oerhört lyckligt lottad sommar så många att älskai mitt liv.
 
Nästa år blir att av de största i mitt liv. Och jag hoppas tätt jag får fortsätta att detta det med folksaga bryr mig om.
 
gott nytt år fina ni!
 


Ida

Gott nytt år bästa Emmie! Grät en liten skvätt när jag läste... Så himla stort, så himla mkt kärlek och så himla häftigt år du har framför dig. Hoppas jag får fortsätta dela lite av det med dej! Pussåkram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: