2012-12-29
 18:32:54

Tuttfrustration

Idag har jag varit på jakt efter en ny bh. Eller två. något jag länge skjutit på, men som nu är oundvikligt, om jag vill undvika en boob flash. Men herre min Gud vad omöjligt det skulle visa sig vara. Kedjorna har inte nåt vidare utbud för storbystade märkte jag, så jag kammade hem noll. Får bege mig ner på stan och hoppas på att twilfit i en modell större har mer att välja på. Får helt enkelt vara glad att det är ett tillfälligt problem jag stött på. Men det gör ju också att man inte vill lägga så mycket cash på det, för vem vet hur jag ser ut om fyra månader till. Just nu växer jag i ett rasande tempo, men en vacker dag vänder det. 
 
Blev tillfrågad att spela curling på nyår med Herman och hans kompisgäng med tjejer. Hade varit kul, men jag vågar inte testa. Man ska liksom huka sig mycket, skynda sig på is med en hal sko, sitta typ i ett utfallssteg. Hmm.. Ni som känner mig vet att jag har ingen balans what so ever. Så på benen skulle jag inte stå mycket. Utfallssteg är big no no för preggon (för fogarna) och framåtlutat med extra tyngd på magen rekommenderas inte heller. Så jag får var publik och heja på min karl! 
 
Nu ska vi kolla på ett avsnitt av historieätarna och sen provlaga två av tre nyårsdesserter. 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: