2012-02-29
 20:49:18

Change of plans

Idag har jag haft en bra jobbdag. Inget tjaffs och fått mycket gjort. Kul! Har också hunnit med att träna rygg och biceps. Tungt! Ökade både på fatman pullups, latsdrag och bägge bicepscurlsövningarna. Jäkligt kul! Är redan öm i hela kroppen. Benen värker från gårdagens crossfit. Kul med spinning i morgon alltså. Not!

Riktigt bra träningsvecka. Maten går det sådär med. Är omöjligt för mig att Lomma ihåg mellanmålen. Och lunch har jag inte haft med mig, så har blivit sallad, sallad och sallad. Inte så proteinrikt som man skulle önska.

Planen för kvällen var att promenera till Willys och handla mat. Laga matlådor och mysa i soffan.
Istället blev det köpemat (souvlaki) och sjukhusbesök med mamma. Min skrutt till morfar hade åkt in akut igår natt. Han hade tuppat av och har högt blodtryck = sådär bra. Så nu får han medicin och hjärtat bevakas med EKG. Han blev glad när vi kom, och det var mysigt att ses. Han verkade rätt pigg och glad faktiskt. Skönt!

Nu ska jag läsa topphälsa och bläddra i mio.

Puss & godnatt


Ida

Krya på sig morfar!


Emelie

Hoppas morfar mår bättre snart.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: