2012-02-27
 21:51:31

Måndag

Den här dagen har verkligen flugit iväg. Gick hur kvickt som helst att jobba, trots måndagskänsla i kroppen i morse, och ovänligt välkomnande på jobbet. Tur att det bara är en i min närhet som stjäl energi. Det finns ändå några guldklimpar som förgyller dagen med skratt och tänkvärda kommentarer. Kvällen har ägnats åt promenad med min karl och tacosätande i soffan. Bra start på veckan tycker jag! Nu ska jag faktiskt krypa ner i sängen. Lär somna som en stock!


Frida

Tur att du vet att du kommer gå en strålande karriär till mötes medan vissa andra puckon kommer sitta o ruttna på sina rövar i all evighet!



PUSS



PUBLICERAT: 2012-02-28, 19:43:36 | URL: http://frajdasroom.blogg.se/
ida

Åh fy sjutton va gott me tacos!!!

Å varför är många på ditt jobb bittra människor? jag håller med fridas kommentar!



Å du... jag tänker fortf på din tzatziki. Sinnesjukt god!



Ps.Nu har jag börjat blogga igen :)



PUBLICERAT: 2012-02-29, 10:43:41 | URL: http://idabrita.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: