2012-02-12
 16:23:26

Resultat

Bakningen gick strålande. Gott blev det! Fast det ska ju i och för sig mycket till för att nybakat bröd ska smaka illa. Receptet hittade jag här: http://www.tasteline.com/Recept/LCHF_frukostbrod Jag ökade (som alltid) mängden frön, och blandade friskt utav det vi hade hemma. Nästa gång kommer jag att ha i ännu mer frön än idag (typ dubbla det i receptet) och ha i mindre brödkrydda. Rekommenderar att baka en sats! Nu har jag precis kört ett pass mage här på vardagsrumsgolvet. Herre gud vad det var tungt. Men jag fick panik av att inte träna, så jag roade mig lite här hemma. Ska ladda upp lite i soffan för lite fix här hemma. Har ett par maskiner som behöver tömmas!


Emelie

Vad kul att det blev gott. Jag vill också försöka mig på att baka bröd. Hoppas du blir helt frisk nu! Puss



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: