2012-01-25
 20:14:01

Ensamhäng

Sitter i soffan och tittar på 112 på liv och död. Spännande! Tycker nog ändå att det är ganska så spännande att se på den här typen av program. Finns många obehagliga människor där ute i landet. Tänk att behöva jobba med sådana dagligen! Jag skulle då inte ha tålamod. Och så tror jag att jag hade haft väldigt svårt att lita på folk. Dagens träningspass bestod av ett biceps- och ryggpass. Var väldigt jobbigt för armarna, skakis framåt slutet. Men ryggen kändes det inte riktigt lika mycket med. Får se hur det känns i morgon! Är kul att för en gångs skull faktiskt dokumentera vad som händer, så kan man verkligen se om jag blir starkare! Det vore väl för kul om det blev så? Känner mig ganska peppad! Middagen idag var däremot helt oplanerad och inte helt ok. Har svårt att få in kolhydraterna i rätterna. Är så rackarns mycket annat man ska käka, så förstår inte hur man ska orka. Mellanmålet är också lite problematiskt att få till. Dagens ligger kvar i kylen på jobbet.. Men det är ju en dag i morgon också. Dagens ros till mig själv går till mig för att jag lyckades få i mig en prottedrink utan att dö. Yey! Och för att jag inte tappade tålamodet med mina lätt hysteriska kollegor :) Nu ska jag nog spana in lite tjusiga kläder på Asos! Gäller att passa på så här när man har lite tid över...


Ida

Du e så sjukt duktig som tränar så bra! Kämpa på med matschemat också nu så du kan festa med gott samvete i helgen :) Puss



PUBLICERAT: 2012-01-26, 21:33:27 | URL: http://idasundell.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: