2012-01-21
 09:35:57

Lördag

Idag har jag en ganska så lugn dag framför mig. Finns mycket jag vill och kan och borde göra, men ska försöka ta det lite som det kommer. Vaknar mitt i natten och tänker på pärmar som ska struktureras upp och grejer hemma som ska ner i källaren. Pratar och härjar på nätterna. Brukar vara ett tydligt tecken på hög stressnivå hos mig. Så då får man försöka lyssna på kroppen!

Vill i alla fall köpa nya blommor, kika på ett bord på Ikea och svänga förbi Vedum igen och spana in kändiskocken ;) skulle behöva fixa lite tyg till Evelinas och mitt syprojekt på måndag, och ta mig förbi Apoteket.

Det visar sig vad som blir av. Idag börjar jag lite smått med att testa periodisk fasta = te till frulle. Får se hur det går :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: