2012-07-04
 21:21:06

Solkväll

Har precis kommit hem efter en kväll på Stationen. Ett grillspett, en öl och några skratt rikare. Mycket trevligt hade vi det jag och min snygging till karl. Vi firade att det var sommar, och att det äntligen börjar vända för mig. Det värsta på jobbet ligger nu bakom mig, både arbetsmässigt och psykiskt med allt vad det innebär. Två dagar till, sen blir vi av med kollegan som dirvit mig till vansinne. Ibland undrar man vad det är med vissa människor som man bara inte kan klara av. I hennes fall var det inte så svårt att sätta fingret på dock, elaka människor gillar väl ingen?

Nu ska jag speja lite på hm.com och se om jag kan hitta något fint. Har haft lite otur har med två plagg, på tre timmar typ. Fastnade med en fin klänning i arkivlådan, ritch så blev det en reva i ryggen. In the soptunna it went. Långkjolen jag bytte om till spillde jag nagellack på. Det går bra nu minsann. Men hörrni, en in och en ut va?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: