2012-03-15
 21:07:14

Halsångest

Varför blir man så spänd i halsen när något känns jobbigt? Märkligt det där. Nu har jag i alla fall kontaktat mitt gamla jobb och bett om hjälp att fixa papirer till mig. Ni som känner mig väl vet att det tog emot. Nu måste jag bara ringa CSN och Skatteverket i morgon. Kul värre. Måste be om extra tid att få fram allt som ska skickad in känner jag.

Tröttsamt att det alltid ska vara något. När vi äntligen fått fakturan på renoveringen så dyker det här upp. Man skulle behöva vinna någon miljon eller två så slipper man bry sig så mycket om pengar.

Trist och negativt inlägg. I know. Men kände verkligen inte för en sån här skitöverraskning.


Ida

Men fy vad jobbigt! Skönt att ha d gjort nu iaf. Och det löser sig! Å jag håller med. Varför kan man inte bara få va miljonär så man slapp bekymra sig...



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: