2012-03-15
 07:40:57

Hjärter dams sista sång

Lyssnade jag på nyss. Vad musik tar en tillbaka i tiden. Känslor känns i hjärtat bara av några rader, som inte berört en på många år. Jag flyger tillbaka i tiden till en sommardag när jag och Annika satt utanför stadion och väntade på att gå in på en Winnerbäck-konsert. Mitt hjärta var i tusen bitar men jag försökte hålla god min sippandes på en 3,5a. Det jag också minns är hur fina vänner jag har som kom med så värmande ord och trygga famnar.

Sen kommer nästa låt på listan och minnet byts ut mot ett annat. Musik är fantastiskt på så sätt.


Ida

Ja vilka minnen det kan framkalla! Både bra och mindre bra. Idag i bilen på väg fr jobbet hörde jag schlagerhitsen från i år och tänkte faktiskt att dom här låtarna ska vi få så härliga vår och sommarminnen ifrån :)



PUBLICERAT: 2012-03-15, 17:58:46 | URL: http://Http://www.idabrita.blogg.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: