2012-03-04
 18:22:29

Sunny sunday

Idag har jag hunnit med en hel del. Så skönt att vakna pigg och fräsch!

Började dagen med att baka bröd. Samtidigt passade jag på att stryka en hel del tvätt. Mycket duktigt av mig!

Sen var det av till Barkarby. Blev en del shopping inför stundande skidresa. Köpte ett par skidglajjor, varma goretex-vantar, fleeceunderställ och strumpor. Så nu är jag kittad!

Sen åkte vi till Bromma blocks och lämnade ett bord till Ida och åt lunch. Stockholmstrippen avslutades med att hämta skidor hos Jossan.

Nu är H ute och springer, och jag har läst topphälsa och lagar hittapålasagne. Skulle bli lasagne på köttfärs och zuccini, men den ena höll icke måttet. Så fick freestyla lite och slänga in tomater och spenat. Hoppas på succé!

Nu blir det magcirkel i väntan på min älskling!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: