2012-03-17
 17:20:47

Well done

Trots noll i träningsmotivation pallrade vi oss iväg, jag och Frida, och körde ett benpass på SATS.
Bra gick det! Trots att det blev några glas igår. Ökade faktiskt på alla övningar! Bra jobbat Emmie! (klapp, klapp)
Väl hemma blev det ett pass magcirkel. Jobbigt som fasen.
Nu sitter jag inlindad i en filt och funderar över om jag skulle ta och klä på mig. Har faktiskt, hör och häpna, shoppat på mig en ny kjol idag. Och den var inte från vilket ställe som helst. New Yorker! Känn på den ni. Det var något nytt för mig. Men visst gick det att fynda där med. En etno-inspirerad kjol. Festligt värre!
Hittade en Valerieklänning på Janemars. Sjukt fin. Som en dröm! Vill ha den. JA det vill jag. Har inte provat den, men borde nog det. Skulle vara perfekt på Evelinas bröllop. Prislappen är so far det enda negativa med den. Of course. Men jag ska ta mig en funderare, och en provning!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: