2012-11-04
 09:07:24

Calle Phille

Hörrni, vad konstigt jag drömmer nu för tiden. I natt hade jag en affär med kronprinsen. Vanligtvis brukar det vara H som vänstrar, men nu var det tydligen min tur. Måste säga att jag har bättre smak än H ;)
Har tydligen att göra med att jag inte sover hela nätter numera. Vaknar man titt som tätt är det tydligen lättare att minnas drömmens värld.

I morse när jag knatade upp var det väldigt dimmigt i Uppsala. Känns lite spöklikt. Funderar på att ta en promenad upp till Vaksala kyrkogård idag och tända ett ljus på mormor & Nettans grav. Passar bra en dag som denna.

Snart måste jag väcka karln och organisera tvätten, har tvättid så här på förmiddagen. Känner mig lite i rensartagen, så kanske blir lite garderobsstäd också.


ida

CP är ju ett kap! Bra Emmie, ska man va otrogen i drömmen gäller det att göra det med stil! Kunglig glans!
Å vad kul att få reda på anledningen till att jag alltid känner att jag drömt så mkt alla nätter jag sover med A... Jag kan INTE sova... hahaha... ovana som måste bli en vana alltså ;)



PUBLICERAT: 2012-11-05, 16:14:51 | URL: http://www.idabrita.blogg.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: