2012-11-15
 18:33:34

Det här med att växa

Ja ni, det här med att växa är en märklig känsla. I vanliga fall drabbas jag av en lätt panik när byxorna känns trånga, eller den där tröjan som alltid suttit löst plötsligt korvar sig. Idag insåg jag att min slappartshirt liksom sitter tight. Jättetight. Sjuk grej. Fantastiskt att den växer, för då tänker jag mig att dess innehåll växer med den. På tisdag mina vänner, då får vi ses vad som döljer sig där inne. En liten gris? En fisk? En bebis? Hoppas på det sistnämnda. Hål tummar och tår!


Emelie

Vackra du <3


Ida

Inte en fisk Emmie... D vore obehagligt. Härligt att tycka om när kläderna blir för tighta å slippa dra in magen. det ser man fram emot ;) Men ännu mer till bejbisarna!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: