2012-11-29
 09:45:18

Ett - noll till förkylningen

Började känna små tecken på att det var något på gång redan i förrgår. Men det har varit lite så till och från hela hösten, men det har aldrig blivit något. Trots lite halskänningar tränade jag igår morse, och kanske var det faktorn som skyndade på allt. För nu är jag i alla fall väldigt förkyld. Och testar livet som döv. Herre Gud vad omysigt det är. I vanliga fall hade jag trotsat kroppen, proppat mig full med Ipren och plågat mig igenom en jobbdag. Men nu har jag inte bara mig själv att tänka på, och kollegor som är super. Så vill inte sitta och hosta på dom och vet att det inte är kaos bara för att jag är hemma. Skönt att äntligen kunna känna så!

Tips på vad jag ska roa mig med idag?lär bli en överdriven dos sömn, men nu ska jag bli frisk kvickt!

Och förresten. Älskar att det är snö. Fantastiskt!


Emelie

Stackare, hoppas du mår bättre redan idag! Och så sunt att stanna hemma och ta hand om er båda <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: