2012-10-20
 09:44:33

35.8%

Lördagmorgon och jag ska kila ner i tvättstugan. Man kan nästan säga att det är en ny tradition här hemma. Skönt att slippa ha en massa tvätt hängandes i lägenheten hela tiden. Ser liksom inte så trevligt ut!

I natt var det inte trevligt att vara jag. Vaknade och hade ont i hela kroppen. Alla leder och i magen. I lederna var det sådär som det brukar ibland, men magen var helt nytt. Stacks och drog och var inte alls skönt. Hjälpte lite av att pressa en kudde mot magen. Googlade lite på det hela, och det verkar vanligt. Kan tydligen vara att några slags ledband ska töja sig när det ska växa och ha sig. Oskönt hur som, men är inte oroad.

Idag blir det äventyr för min del. Ska träffa tre av mina favoriter, Emelie, Evelina & Linda. Ser verkligen fram emot lite tid tillsammans!


isabell

åh, alltså emmie, så himla spännande med kid! jag längtar redan! önskas stickade barnkläder? har ett gäng på lager, så att säga, haha. kram och all lycka till dig och mr h!

Svar: Stickat låter fab (är inte så bra på det själv ;) ) kram!
helloemmie.blogg.se



PUBLICERAT: 2012-10-29, 00:41:52 | URL: http://isabellochlivet.blogg.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: