2012-10-25
 07:04:07

Alltså

Om ni skulle undra så är det fredag idag. För mig i alla fall. Är nämligen ledig i morgon. Ska bli så jäklans skönt!

Hur dagen ska spenderas? Jo du, lugnt och skönt på förmiddagen. En höstpromenad och hemmahäng. Eftermiddagen ska spenderas med Jossan & Siri. Hur mysigt? Helt sjukt härligt. Kvällen ska spenderad med sex härliga brudar som på ett tapasställe. Några av de har jag inte träffat på typ 6 veckor eller så (veckor är min grej numera), så det ska bli kul! Lite sällan att ses var sjätte vecka kan jag tycka, så hoppas det blir oftare framöver.

Nu bär det av till jobbet! Spinning på lunchen blir det. Skönt att underhålla flåset, även om träningen halverats de senaste veckorna. Jag är glad för varje pass jag orkar med. Gäller att lyssna på kropp och själ. Orkar man inte så orkar man inte.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: