2012-10-28
 08:55:56

Vilken natt

Fy vilken hemsk natt det här har varit. Gick och la mig tidigt för att jag fick så ont i magen. Vaknade vid 1 och hade vansinnes ont. Var helt övertygad om att diverse hemskheter var på väg att hända. Lyckades lugna ner sinnet lite och somnade till slut om. Idag är jag bara lite öm. Så enligt 1177 behöver man inte oroa sig då. Får lita på det.

Nu kommer min kille hem med frukost! Så ska mata magen lite nu så kanske den blir glader.


Evelina

Usch det får vi verkligen hoppas att allt är lugnt!!! Du e bäst!!


Emelie

Obehagligt. Hoppas det onda gått över helt nu. Och det är ingen fara, bara en massa som händer tror jag. kärlek.



PUBLICERAT: 2012-10-28, 11:12:26 | URL: http://emlj.blogg.se
Nathalie

Lugn och fin Emmie! Min kompis hade fruktansvärda smärtor i början. Mycket som händer där inne, det stramar, drar växer och knakar! De kommer gå jättebra <3


ida

ojoj! fy va läskigt. tur d inte var nån fara!

bebisar! ta det lugnt! Inte skrämma morsan!!!

pussåkram!



PUBLICERAT: 2012-10-29, 15:52:37 | URL: http://www.idabrita.blogg.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: