2012-09-15
 12:02:52

Festligt

Sitter och kollar på svenska Hollywoodfruar. Alltså. Gunilla. Sjukt lik en bekant. Mycket festligt!

Idag har jag ätit frukost i lugn och ro och städat lite här hemma. Nu har jag precis målat naglarna och ska om en stund träffa Eve och shoppa lite!

Ikväll är det festligheter på gång hos Ida sommar fyllt år. Ska bli mycket kul! Blir en lugn kväll för mig. Mycket att fixa inför Ryssland i morgon! Shit pommes. Är liksom i Ryssland om bara två dagar. Galet! Kommer nog drabbas av lite resfeber i morgon. Har liksom aldrig varit iväg på en sån här jobbresa tidigare. Festive!

Nu gosar de med små valpar på tv. Jag dör så sött!


Emelie

Hoppas ni hade skoj igår!
Jag vet att du kommer klara Ryssland galant!



PUBLICERAT: 2012-09-16, 08:33:31 | URL: http://emlj.blogg.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: