2012-09-29
 13:03:39

Helg

Hej hej helgen!
Du har varit efterlängtad! Den här veckan har gått sjukligt snabbt, men har ändå lyckats vara rätt så utmattande.
Tänkte mig en sovmorgon i morse. Men icke då. Somnade till i soffan runt halv elva snåret, höll mig vaken rätt länge med andra ord. För att vara mig. Mitt i slumrandet lät det som någon ryckte i dörren, samtidigt som ljudet på tv'n dog. Mycket märkligt och hjärtat började rusa. Gick och kikade genom nyckelhålet, men inget där. Så då släppte jag det och skulle kolla klart på tv. Men då dog ljudet igen, så jag gav upp.
I morse vaknade jag sju, men lyckades i alla fall slumra till en liten stund. Är i och för sig riktigt skönt med en lång helgmorgon som man bara kan sega sig igenom. 
 
Har hunnit med en timmes powerwalk med Frida också. Så har inte bara slappat idag. Nu börjar klockan ticka på, och om två timmar ska jag träffa mamsen. Blir en liten tur till Gränby. Behöver nya höstkläder, men behöver också spara lite pengar. Dålig kombination det där! 
 
Nej hörnini, nu ska jag chilla en stund till innan det är shoppingdags. Och ikväll får jag sällis av Linda, Eve & Tess. Hemgjord pizza och lite kvalitetstid står på schemat!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: