2012-09-30
 18:05:55

Sunday

Den här helgen gick kvickt som alltid. Även fast att jag tagit det väldigt lugnt så försvann den illa kvickt.
 
Idag har jag haft besök av två av mina kusiner. Mycket trevligt! Vi lagade lunch och åt glass, och pratade om allt mellan himmel och jord. Ses för sällan, så vi har alltid mycket att prata om.
 
Ikväll kommer min karl hem. Ska bli skönt! Sängen är allt för tom utan honom. OCH, bäst av allt är att han är hel den här gången! Sist han åkte downhill (galenskap) så gick det inte så bra för handleden. Så jag befarade att det skulle vara något annat som gått av den här gången. Men icke! Det gillas. 
 
Nu sitter jag i soffan och tittar på när Morberg lagar mat. Är nystädat och fint i vardagsrummet, så känns liksom helt okej att inte göra så speciellt mycket just nu.
 
I veckan blir det jobb som vanligt, lite nytt ska testas på i och med kundbesöket. Och så ska jag hinna med en del skoj utanför jobbet också. En av höjdpunkterna ska bli att få träffa Jossans lilla guldklimp Siri! Så mysigt att få gosa med en liten nyfödd skrutt.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: