2012-09-06
 07:49:16

Tågmorgon

Sitter på tåget till Stockholm nu. Snörvlandes lyssnar jag på Hanna&Amanda. Jäkla okrya kropp! Men idag tänker jag träna ändå. Blir en lite lättare genomkörare i gymmet. Hoppas på succé!

Ska in till stan nu för ett morgonmöte om ryssresan. Kul att få höra lite mer om vad som komma skall. Bara att hoppas på att alla papper är korrekt ifyllda. Annars blir det inte så mycket utav det hela.

Är så himla mycket festligt på gång i mitt liv nu. Härligt. Vet inte hur många trevliga grejer som är inplanerade fram över! Bara att luta sig tillbaka och njuta av hösten :)


Marcus

Åh, då hade jag ju kunnat ta sällis med dig imorse... Men åkte med Löwenhoffs istället.

Älskar syftet är en massa festligt i livet <3
Ses på lördag.



PUBLICERAT: 2012-09-06, 09:21:12 | URL: http://emlj.blogg.se
Emelie

Haha. Det skulle ju vara Emelie ovan, och inte Marcus. Någon som har lånat min mobil innan tror jag, och bytt namn... :)



PUBLICERAT: 2012-09-06, 09:25:27 | URL: http://emlj.blogg.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: